Saturday, January 23, 2010

kekuatan yang merapuh

langkah ku longlai,
semakin longlai,
detik demi detik.....
seakan diri ini hampir rebah......
namun~
dengan kekuatn yg makin merapuh ini....
aku masih melangkah~
aku terpaksa kuatkn hati....
kerna~
hati ini inspirasi kekuatanku.....
walhal hati ini tidak setabah hati Saidatina Siti Khadijah,
namun tetapku tabahkan ia....
kerna ku tahu,
Dia sentiasa bersama2 insan yg sabar dan tabah~


dunia yg mengila~
kehidupan yg kejam....
aku akan tertewas jua
andai aku tidak memiliki kekuatan ini,
walaupun kekuatanku itu makin merapuh~



notakaki:tetiba aku nak tulis entri camni....maybe kesian tgok mangsa2 gempa bumi Haiti~
sungguh,Allah menduga kita dgan berbagai masalah dan bala bencana....
bukan Dia menduga tanpa sebab..Dia menduga sejauh manakah keimanan dan ingatnya kita pada-Nya~
peingatan bagi diriku dan kalian semua...salam......

No comments: