Saturday, November 14, 2009

last day at U.i.T.m.M.a.C.h.A.n.G~part 2

hola~
i just finished my breakfast...
aiyoo....xtau nak wat aper la...busan sih~
nak jejalan,xda kereta...
ari ni cuti ujung minggu....aish,kul kat machang,macam2 leh wat....
em..windunyer kat machang..
okey,aku sampai lipis kul 2.10 pg..
b4 that..
aku g ke PP (stand 4 pasir putih)
ambik kad AVON....
kan korang konfuse kan..
last entry aku cakap nak ke pameran tekstile~
entah la...
tetiba kaki menggatal nak ke PP plak....
hahaha~
aku g sowang jer...
xsesape nak teman aku...
huhuhu~
jalan2 kat PP xmcam TM......
aku wlupun 1st time g..
leh sesat....
but alhamdulillah...
aku x sgat sesatnyer....
hahaha~
bangga sih....
aku x lelamer kat PP
sbab kena balik ke U dgan kadar sgera....
empat la aku beli makanan kat KFC skali dgan tmphan orang....
hahaha~
bising ar......
wisau tmphan dier myushkn aku....
xabes2 mintak maap kat aku...
adoi~
xpe la cyang.....
bkan kena bwak guni beras pon....
lalalala~
okey,petang seblum nak balik mnjd ptang pling kelam kabut bagi aku,
nak tau pak cik tenggiling wat hal,
dier suh kuar kul 6.30 ptang...
aku kuar la...
and at the end,dier suh tnggu kul 7.30...
adoi~
jangan main2....
benci aku!
pas2...da lah lambat..
but sek bek x tlpas train....
wahahaha~
aku tmpg skali dgan senior2..
one of them is debator...
gugugu~
dier nak balik JB...
so,skali train dgan aku but lain coach...
xperla~
bkan pape pn....
hehehehe~
em......aku x tau nak wat cammane dalam cuti ni...alalala~
msti makan.tido.tgok tb.minum and surf internet.....
cepatla abes cuti sem ni....
betapa bosannyer idup aku kat cni......
keyla...
sampai cni la ak nak 'membebel'.....
nak cari smething kat intrnt ni....
key...tata...
muah!

No comments: