Saturday, September 26, 2009

perjalanan yang menjauh....

heya...
another 'gempak' title!huhuhu..xda la...hari ni aku naik train balik ke kelantan.biler da sampai waktu yang ditetapkn,train lambat..Ya Allah..tuhan je la tau perasaan aku time 2..da la xdpat tdur...hahaha gara2 xmau tido..bajet nak tdo dalam train..hahaha..last2 langsung xleh tido.. maner xnyer,train aku da la cam ciput sedut (oppss,tringat kat mus),pas 2 maunyer rosak tengah2 jalan.. bkan skali malah berkali2...aduh..maunyer nak tercabut pinggang aku ni....benci dow...last2nyer aku sampai kat tanah merah dalam kul 1.20 pm...bkan 10 pagi seperti biase...aku cepat2 trun train...wat sakit hati jer...2 kenangan yang paling teruk dalam tahun ni....hehehe...maner xnyer p'jalanan aku yg sepatutnyer 5 jam jadi 9 jam gara2 rosak+siput sedut...

No comments: