Wednesday, September 16, 2009

machang -tanah merah- kuala lipis

halu....
hari ni aku balik ke my hometown kat pahang...
xlain x bukan....kuala lipis la....
hahaha...and hari ni aku akan berangkat ke sane naik train...
saje nak tulis awal2 sebab ty mak aku nak 'buli' aku cukup2 biler aku da sampai ke lipis....
aku sekarang ni kat tanah merah, kelantan...kat KFC TM....
Huhuhuhu sempat kan aku nak update blog aku...?hahahaha...
anyway, tanah merah ni xlah jauh dari machang..about 12 km or 13 km...
and menjadi transit kereta api dari kelantan ke kuala lipis...
hahahaha
(memandai jer aku...)
ha...macammane aku boleh sampai kat tanah merah ni?
member aku hantar aku ke sane...
best...pas sampai kitaorang beli belah sekejap...
aku cam menjelajah plak kat tanah merah ni...
hahahaha...okeylah...
aku xmau nak lamer2...
ty aku update lagi after aku sampai kat lipis...
tatatata

No comments: