Thursday, September 3, 2009

hari k.h.A.m.I.s.K.u

aku dengan yunu...

buruknyer aku...haha..nuyu, me and hanem..

aku dengan wawa...

p/s: gambar ni aku ambik hari nii...

em...hari ni cam biase..aku ke kelas..haha..patutnyer aku kena submit kerja akaun hari ni..but ader misunderstand in information...aku xdapat antar ..em...aku pun xtau nak cakap aper..nasib baik miss bagi hantar minggu depan..huhuhu...lega..actually aku dah siap but da rest of my group member x siap lagi...hehe...seb...seb...and hari ni pun aku terase dipermainkan...maner xnyer aku ke kelas,and ader some1 dalam kelas..aku ingatkan ader student lain dalam kelas 2...aper lagi,kitaorng pun aper lagi...posing la...sakan...last2 nyr..aku cube bkak pintu dan kantoi...rupenyer classmate aku dalam...mati2 aku ingat ader student lain...hahaha...kelakar la hari ni...

No comments: