Monday, September 7, 2009

A.k.U.e.D.a.L.a.M.S.k.Y.p.E

em...aku sbnarnyer da bushan dok bilik sowang2...ye la..roommate aku balik.ang roommate lagi sowang lepak kat bilik member dier..aku mula buat kerja giler...layan myspace,friedster dan terbaru....facebook...wahaha...2 la kerjanyer..layan perangai gila2 aku ni...hari ni jer aku tido kul 5.30 pg...giler ar...subuh pun aku tertinggal..gare2 layan komputer smpai pagi..ni pun aku mengantuk ni..kecian cik s aku..opps..jgan terkejut...ghuhuhu..cik s 2 teddy bear aku yg dibeli kat terminal B uitm kelantan..huhuhu...

-skype pnyer citer-
AKU X RETI NAK GUNE LA WEI!!!!!!!!!!!
asal aku cakap cmni?
okey,ada 1 citer
aku on9 dengan kawan aku kt jb kelmarin
aku nak wat borak gune webcam or mostly video call
but she don't get the call
dier la yang memandai ushar aku gune skype..
sbab skype clear dier pnyer video call..
aku pn aper lagi..
downloadla tanpa pikir panjang...
biler da leh gune...
mula aku sedar..
betapa banggangnyer aku gune skype ni...
aku langsung xtau nak gune cammane....
lantas......

aku biarkan skype aku offline dan continue dengan benda alah yang lain....

bodoh ar...bengang gler aku...
em...
mybe aku akan lamer xupdate aku pnyer beloved blog ty..
busy la...
banyak est..
tambah carry up mark...
nak abes dah sem 1....
aku tak mau repeat paper....
so...
wish me good luck!
salam....
muuuuuah!


No comments: