Monday, August 10, 2009

a new life...

hari ni...genaplah 2 bulan aku sbgai student u...seems i'm growing up already. but aku teringat time waktu2 mude dulu...pakai baju sekolah,bwak buku sekolah...hahahaha...miz that time! tapi right now, aku lalui satu dimensi yang totally pusing 360 darjah dalam idup aku....semua kena uruskan sendiri.. dari pagi sampailah ke malam..dari tidur sampailah nak study ke,makan ker ...anything! kena uruskan sendiri!. nasib baik aku pernah stay at hostel...2 macam satu cabaran bagi who yg tak pernah masuk kolej.time belajar, lecture tak macam cikgu SM dulu. takkan bagi note but kite yang kena wat.kena present depan kelas..then kena research sendiri..memang hidup aku terkejar-kejar dengan waktu dan assigment..but dalam terkejar-kejar 2, banyak aku belajar tentang lifestyle in u and i learn more about myself.hahahaha...kat cni, jumpe ramai kawan and merasai 1 environment yang tak pernah aku rasai di SM dulu...hidup ni pelik kan? apabila kita berada pada 1 stage, kita akan terkenangkan stage yang terdahulu..

No comments: